neděle 21. dubna 2013

Prekurz


Cílem prekurzu je zhodnotit, zda máte na to dělat plavčíka, nebo ne. Pro představu uvádím požadavky pro úspěšné splnění:

  • bazénový plavčík -- 300 m plavání (100 m kraul, 100 m prsa, 100 m volným stylem bez časového limitu)
  • plážový plavčík – 500 m pod 10 minut (případně jiný časový limit určený zaměstnavatelem)
  • plavat 20 m, vylovit 5 kg předmět z hloubky 2,5 m a v poloze na znak doplavat s předmětem zpět na start
  • šlapání vody po dobu 2 minut (ideálně bez použití rukou)
  • krátké interview v anglickém jazyce
Když jsem to viděl poprvé, docela jsem se zhrozil, ale to bylo v době, kdy jsem se učit plavat teprve začínal. Postupně jsem jistil, že to nebude problém zaplavat. Pokud něco málo naplaváno máte tak požadavky na bazénového plavčíka jsou pohodové. Na plážového už musíte mít větší fyzický fond.Nejtěžší pro mě bylo vytažení závaží ze 3 metrů, protože to jsem netrénoval a váha toho závaží mě docela překvapila. Byl to super pocit stát na dně bazénu, držet činku v rukách, kopat nohama a čekat než dorazím k hladině :) Nakonec to vše dopadlo na výbornou, povedlo se mi vše. Jen asi 3 lidé měli s vytahování závaží docela potíže, tak to museli zkoušet víckrát, ale všem se to podařilo :) Tečkou pak už byl jen pohovor v angličtině, který byl opravdu pohodový, odpovídali jste na otázky proč chcete jet dělat plavčíka do USA a jaké máte koníčky atp.

2 komentáře:

  1. Zdravím, koukám, že tu nikde nemáte reklamy. Znáte Czech-us affiliate? :)

    http://czech-us.cz/onas/stante-se-affiliate-partnerem/

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím, koukám, že tu nikde nemáte reklamy. Znáte Czech-us affiliate? :)

    http://czech-us.cz/onas/stante-se-affiliate-partnerem/

    OdpovědětVymazat